VBA

FORMULATIE

ONLINE CAMPAGNE

Met de tijd die er dagelijks op social media wordt gespendeerd liggen er genoeg kansen om jouw doelgroep aan te spreken. Hoe? We leggen het je uit.

PERSUASION THROUGH THE WRITTEN WORD

Jouw klant overtuigen en je product of dienst verkopen… In de tijd waarin we leven ga je het – in de meeste gevallen – niet meer redden met vriendelijk knikje of een vette knipoog.

Vind je doelgroep

Online marketing: de manier om jouw doelgroep te spreken.

Je hebt van die momenten dat je beseft dat je socialverslaving zo groot is dat het eigenlijk een beetje gênant wordt. Wij kennen dat gevoel, maar wees gerust: je bent niet alleen. In tegendeel. 96% van de Nederlanders maakt gebruik van sociale kanalen en met z’n allen spenderen we gemiddeld ruim 1,5 uur per dag op en jongeren tussen de 15 en 19 jaar zelfs 2,5 uur. Dé plek om jouw doelgroep te benaderen en ze eens even flink kennis te laten maken met jouw merk dus.

Via social mediamarketing kun jij je doelgroep heel gericht benaderen. De kans is namelijk groot dat jouw doelgroep zich hier bevindt. Door de content die je creëert zo goed mogelijk af te stemmen op het platform dat je inzet en de doelgroep die je wil benaderen, stimuleer je de conversies en vergroot je de bekendheid van jouw merk. Om een succesvolle campagne in te zetten is het van belang een goed beeld te hebben van jouw doelgroep en het juiste platform vast te stellen. Tijdens een campagne houden we de resultaten nauwlettend in de gaten om waar nodig bij te sturen én te remarketen. Zo halen we het maximale uit jouw campagne en vergroten we het online succes.

LET'S GO!

Ready for a new chapter?

Meer weten over social advertising? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag.